ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی | همه چیز درباره ثبت شرکت و اقامت در دبی

جهت ثبت شرکت در دبی به صورت خدماتی میتوانید تنها با پرداخت هزینه به مبلغ 17.000 درهم طی یک هفته شرکت خود را به ثبت رسانده ، و اقامت 2 ساله امارات را دریافت و از مزایای بالایی برخوردار شوید.

ثبت شرکت در دبی

موسسه ثبت فردا دارای مجوز از کانون وکلای دادگستری به صورت تضمینی با اخذ قرارداد رسمی جهت ثبت شرکت واخذ اقامت امارات شما را با خیالی آسوده و بی هیچ دغدغه ای به صورت VIP به هدفتان برساند . همین حالا می توانید برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی می‌تواند فرصتی برای رشد و توسعه باشد. با این حال، این فرآیند ممکن است پیچیده باشد و به همین دلیل استفاده از خدمات یک مشاور حقوقی یا تجاری می‌تواند مفید باشد. با برنامه‌ریزی دقیق و انجام تحقیقات لازم، شما می‌توانید یک شرکت موفق در دبی راه‌اندازی کنید.

دبی، یکی از هفت امارات متحده عربی، به عنوان یکی از مراکز تجاری بزرگ جهان شناخته شده است. این شهر با داشتن سیاست‌های کسب و کار دوستانه، زیرساخت‌های مدرن و محیط اقتصادی باز، محل مناسبی برای ثبت شرکت است.

  • انتخاب نوع شرکت

ابتدا باید نوع شرکتی که می‌خواهید در دبی ثبت کنید را انتخاب کنید. انواع ثبت شرکت‌ها عبارتند از: ثبت انواع شرکتها با مسئولیت محدود (LLC)، ثبت انواع شرکتهای سهامی عام (PJSC)، ثبت انواع مختلف شرکت سهامی خاص (PrJSC)، ثبت شعبه یک شرکت خارجی و ثبت شرکت حقوقی بین‌المللی.

  • انتخاب نام شرکت

نام شرکت باید منحصر به فرد باشد و نباید با نام هیچ شرکت دیگری در امارات متحده عربی تداخل داشته باشد. همچنین باید با قوانین و مقررات محلی سازگار باشد.

  • ارائه مستندات لازم

برای ثبت انواع شرکت بین المللی از جمله ثبت شرکت در دبی، باید مستنداتی ارائه دهید که شامل: گذرنامه، تایید محل اقامت، سوابق کسب و کار و طرح کسب و کار است.

  • اخذ مجوزهای لازم

برای راه‌اندازی یک شرکت در دبی، باید مجوزهای لازم را از دفاتر دولتی مربوطه دریافت کنید. این مجوزها ممکن است شامل مجوز کسب و کار، مجوز بهداشت و ایمنی و مجوزهای صنعتی باشند.

از گذشته، شهرت این کشور در زمینه ی تجاری زبانزد همگان بوده است. به ویژه شهر دبی، به عنوان بزرگترین شهر امارات متحده عربی، همواره مورد توجه بوده است. ثبت شرکت در دبی در سال ۲۰۲۲ مزایای خاص خود را دارد. از اصلی ترین عوامل این امر می توان به عدم محاسبه مالیات برای شرکت ها، ارتباط گسترده ی تجاری، در دسترس بودن راحت ارز و… اشاره کرد.

دبی بهترین شهر برای کار و زندگی در امارات محسوب می شود اما اخذ ویزای کار دبی آسان نیست. اگر هم موفق به اخذ این ویزا شدید، برای دریافت اقامت باید نسبت به ثبت شرکت در دبی در سال ۲۰۲۲ اقدام کنید. اگر جز آن دسته افرادی هستید که امارات، هدف شما برای ثبت شرکت است، با ما همراه باشید.

شرایط ثبت شرکت در دبی

قدم اول برای ثبت شرکت در امارات، این است که یک مجوز با نام مجوز تجارت دریافت کنید. مجوز های تجارت، انواع مختلفی دارند که شما باید بر حسب فعالیتی که قصد دارید در امارات به آن مشغول شوید، برای مجوز مربوطه اقدام کنید. انواع مجوز های تجارت عبارتند از:

این مطلب را نیز بخوانید: ثبت تغییرات انواع شرکت فوری

  • مجوز تجاری یا Commercial License: این مجوز برای فعالیت هایی نظیر خرید و فروش در نظر گرفته شده است. به طور کلی برای انجام هر گونه فعالیت مرتبط با امور بازرگانی و تجارت، به این مجوز نیاز دارید.
  • مجوز حرفه ای یا Professional License: این مجوز برای عناوین شغلی آکادمیک و حوزه های مربوط به آن در نظر گرفته شده است. افرادی که قصد انجام اموری چون مشاوره، حسابداری و وکالت و مسائل حقوقی را دارند، به این مجوز نیازمند هستند. خدمات مربوط به زیبایی، پزشکی، انواع مشاوره ها و فناوری اطلاعات در این دسته جای می گیرد.
  • مجوز صنعتی یا Industrial License: اگر فعالیت شما یک فعالیت تولیدی است، شما به کسب این مجوز نیاز دارید. تولیدات شما ممکن است یک کالا، پردازش مواد صنعتی، دارو یا غذا باشد.

تضمین بهترین کیفیت با کمترین هزینه مشاوره با بهترین وکیل مهاجرت و حقوقی آقای شهبازی 09123969460

انواع شرکت ها در امارات و دبی

ثبت شرکت در امارات برای ایرانیان کمی متفاوت تر است و شما نمی توانید هر شرکتی که مایل به تاسیس آن بودید را در امارات یا شهری مثل دبی بنا کنید.
معمولا ایرانیانی که قصد تاسیس شرکت را دارند، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کرده و در این مسیر جلو می روند:

  • شرکت های Civil company یا همان شرکت های سهامی : برای فعالیت این شرکت، به اخذ مجوز حرفه ای نیاز دارید.
  • شرکت های Limited liability company (LLC) یا همان مسئولیت محدود: برای فعالیت، باید ابتدا مجوز تجاری دریافت نمایید.

در دبی، انواع مختلفی از شرکت‌ها فعالیت می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها عبارتند از:

ثبت شرکت در دبی در کمترین زمان

  • شرکت مشارکت عمومی: تأسیس این نوع شرکت تنها توسط افراد اماراتی امکان‌پذیر است.
  • شرکت مشارکت محدود: در این شرکت‌ها، هر یک از شرکا به میزان سهم خود در سرمایه، مسئول سود و زیان شرکت هستند.
  • شرکت با مسئولیت محدود (LLC): رایج‌ترین نوع شرکت در دبی، شرکت‌های با مسئولیت محدود هستند.
  • شرکت مدنی (سهامی): شرکت‌های مدنی ۱۰۰% در اختیار افراد حرفه‌ای هستند.
  • شرکت سرمایه‌گذاری مشترک: این نوع شرکت توسط دو یا چند شخص حقیقی و حقوقی راه‌اندازی می‌شوند.

مراحل ثبت شرکت در دبی

دبی، یکی از هفت امارت امارات متحده عربی، به عنوان یکی از مراکز تجاری بزرگ جهان شناخته شده است. این شهر با ارائه تسهیلات و امکانات متعدد در زمینه ثبت شرکت، موقعیت مناسبی برای کارآفرینان فراهم کرده است. برای ثبت شرکت در دبی ابتدا باید نام شرکت و حوزه فعالیت آن را مشخص کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: ثبت شرکت در تهران و شهرستان

کلیه مدارک مورد نیاز و مشخصات شرکا را آماده کرده و به DED ارسال کنید. پس از تایید نام و حوزه فعالیت شرکت، مجوز تجارت به شما داده می‌شود. پس از دریافت مجوز تجارت، شناسه هویتی به شما داده می‌شود. پس از دریافت شناسه هویتی، می‌توانید حساب بانکی خود را افتتاح کنید. برای ثبت شرکت در دبی، باید مراحل قانونی زیر را طی کنید:

  • تائید نام شرکت در دپارتمان توسعه اقتصادی امارات
  • ارائه اساسنامه
  • ارائه بیزینس پلن واضح و کامل
  • داشتن حداقل ۱ شخص برای ثبت شرکت
  • داشتن آدرس دفتر فیزیکی در دبی
  • حداقل سن ۱۸ سال

مزایای ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا عمومی هستند، مانند فاصله نزدیک با ایران در نتیجه رفت و آمد بین دو کشور ساده و سریع است. ثبت شرکت در دبی می‌تواند فرصتی برای رشد و توسعه کسب و کار شما باشد. با این حال، قبل از اقدام به ثبت شرکت، توصیه می‌شود که با یک مشاور حرفه‌ای مشورت کنید تا از انجام تمام مراحل ثبت شرکت به درستی اطمینان حاصل کنید.

دبی با ارائه تسهیلات و امکانات متعدد برای کسب و کارها، محیطی مناسب برای کارآفرینان فراهم کرده است. با ثبت شرکت در دبی، می‌توانید برای خود و خانواده خود اقامت دو ساله دریافت کنید¹. این اقامت هر دو سال یک بار قابل تمدید است. دبی یکی از کشورهای توسعه یافته جهان است و به دلیل عدم نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد، سرمایه‌گذاری در این شهر بازدهی بالایی دارد. برای ثبت شرکت در دبی، لازم نیست دفتری را اجاره کنید.

شما می‌توانید شرکت خود را ثبت کرده و از منزل کار کنید. شما می‌توانید هنگام ثبت شرکت اعضای خانواده را به عنوان شرکا ثبت کنید. فرقی ندارد که تخصص شما در حوزه مارکتینگ بوده یا محصولات آرایشی، در هر صورت می‌توانید شرکت مورد نظر خود را ثبت کنید.

با ثبت شرکت در دبی، می‌توانید از امتیازات قانونی کشور امارات بهره‌مند شوید. در مناطق تجاری دبی، می‌توانید مالکیت ۱۰۰% شرکت خود را داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت در دبی این است که محدودیت سنی خاصی ندارد. همین که به سن قانونی رسیده باشید، اجازه دارید تا در این کشور شرکت ثبت کنید. ثبت شرکت در دبی مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • اخذ اقامت دو ساله
  • امکان همراه بردن خانواده
  • خرید ملک
  • تمدید اقامت بصورت نامحدود هر دو سال یک بار
  • تنوع کاربری شرکت

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی می تواند فرصتی برای رشد و توسعه باشد، اما می تواند چالش برانگیز باشد. با داشتن مدارک مناسب و برنامه ریزی دقیق، شما می توانید این فرآیند را به سادگی مدیریت کنید. اگر شما در مورد اینکه چگونه می توانید شرکت خود را در دبی ثبت کنید سوال دارید، بهتر است با یک مشاور حقوقی مشورت کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: ثبت انواع شرکت

برخی از مدارک لازم برای ثبت شرکت در دبی عبارتند از: کپی ویزای توریستی امارات، کپی مدارک هویتی تمام افراد صاحب سهام در شرکت، ترجمه اساس نامه شرکت به زبان عربی، گواهی مبنی بر توانایی مالی کافی، گواهی عدم سوء پیشینه، لیست کامل کارمندان شرکت، لیست پرداخت بیمه کارمندان، اجاره نامه و یکی از قبوض آب، برق، گاز (در صورت داشتن دفتر فیزیکی). برای ثبت شرکت در دبی، مدارک خاصی مورد نیاز است که در زیر به آنها اشاره شده است:

  1. گذرنامه: کپی از گذرنامه همه شرکا و مدیران مورد نیاز است. برخی از مناطق آزاد ممکن است نیاز به ارائه گذرنامه اصلی داشته باشند.
  2. طرح کسب و کار: برخی از مناطق آزاد نیاز به یک طرح کسب و کار دارند. این طرح باید شامل اهداف کلی شرکت، استراتژی های بازاریابی، برآورد هزینه ها و درآمدهای بالقوه باشد.
  3. مدارک شخصی: کپی از شناسنامه، گواهی تحصیلی و گواهی سوابق کیفری ممکن است مورد نیاز باشد.
  4. نام شرکت: شما باید یک نام برای شرکت خود انتخاب کنید و آن را با مرجع ثبت شرکت ها بررسی کنید تا مطمئن شوید که نام انتخابی شما در دسترس است.
  5. مجوزها و مدارک قانونی: بسته به نوع کسب و کار شما، ممکن است نیاز به مجوزهای خاصی داشته باشید. برای مثال، اگر شما قصد دارید یک رستوران را اداره کنید، شما نیاز به مجوز بهداشت دارید.
  6. آدرس دفتر: شما باید یک آدرس دفتر در دبی داشته باشید. این می تواند یک دفتر اجاره ای یا یک فضای اداری خریداری شده باشد.
  7. سرمایه: بسته به نوع شرکت، ممکن است نیاز به نشان دادن سرمایه خاصی باشد.

برای ثبت شرکت در دبی در سال ۲۰۲۲ ، مدارکی همچون پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی و عکس از شما درخواست می شود. پس از آن مراحل زیر میبایست طی گردند.

ثبت انواع شرکت در دبی با بهترین هزینه

  • ابتدا باید خود فرد با دریافت ویزای توریستی به دبی سفر کند.
  • پرونده ی تاسیس شرکت شما باید پیش از آن بررسی شده و تمامی مدارک درخواستی مهیا باشد.
  • اسم شرکت در دبی بسیار هم است زیرا شما باید یک اسم عربی ثبت نشده انتخاب نمایید. در صورت درخواست اسم غیر عربی شما مشمول پرداخت هزینه خواهید شد
  • پس از سفر به دبی، مراحل ثبت شرکت و بررسی پرونده ی شما توسط سازمانی به نام DED بررسی می شود. (سازمان توسعه اقتصادی)
  • تمامی مراحل اداری با حضور شما در دبی به پیش خواهد رفت. مجوز ها و گواهینامه های مربوطه نیز صادر خواهد شد.
  • گاهی نیز تفاهم نامه ای با ارگان های دولتی مورد نیاز خواهد بود.

همچنین جهت اخذ اقامت امارات

شما باید یک دفتر کار برای شروع فعالیت خود اجاره کرده و اجاره نامه ی آن را نیز ارائه دهید. (البته اگر شرکت شما فیزیکی باشد) در این مرحله می توانید پس از ثبت شرکت در دبی در سال ۲۰۲۲ برای دریافت اقامت امارات اقدام کنید. البته توجه کنید اقامت امارات شما، موقت خواهد بود. پس از آن سایر اعضای خانواده ی شما نیز می توانند برای درخواست اقامت، اقدام نمایند.

این مطلب را نیز بخوانید: شرایط جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی

اقامت دائم برای امارات، تنها پس از گذشت سی سال اقامت در این کشور میسر می باشد. اقامت موقت نیز قبل از سال ۲۰۱۹، به مدت سه سال در نظر گرفته می شد. اکنون قوانین دچار تغییرات شده و سخت گیری های نسبتا بیشتری برای ایرانیان در نظر گرفته می شود. اما ثبت شرکت در دبی توسط موسسه فردا با وکیل تخصصی ثبت شرکت در دبی انجام خواهد شد. و جای هیچ نگرانی در زمینه نیست.

افتتاح حساب بانکی در دبی

برای این که بتوانید ثبت شرکت در دبی در سال ۲۰۲۲ را با موفقیت به اتمام برسانید، باید حساب بانکی داشته باشید. برای افتتاح حساب در دبی، به عنوان شهری که قرار است شرکت خود را در آن تاسیس کنید، سه مسیر پیش روی خود دارید.

این که کدام یک را انتخاب کنید، کاملا بر عهده ی  خودتان است. چیزی که در نهایت اهمیت دارد، همان افتتاح حساب است که البته با سخت گیری های امارات در چند سال اخیر، به ویژه از سال ۲۰۱۹ به بعد، افتتاح حساب برای ایرانیان کمی با مشکل مواجه شده است و حتی در مواردی مشاهده شده است که از افتتاح حساب جلوگیری شده.

  • شعبات بانکی: اگر شرکت شما یک شرکت فیزیکی می باشد، بهتر است در زمانی که در دبی حضور دارید، به شعبه ی مورد نظر مراجعه کرده و حساب خود را افتتاح کنید. همچنین شرکت شما نیازمند داشتن یک حساب است. (حساب حقوقی)
  • به صورت تلفنی: شما می توانید به صورت تلفنی با بانک تماس گرفته و درخواست افتتاح حساب کنید.
  • روش آنلاین: در این روش شما می توانید با مراجعه به سایت بانک مورد نظر خود، نسبت به افتتاح حساب و ارسال مدارک اقدام کنید.

مدارک افتتاح حساب در دبی

برای افتتاح حساب بانکی در دبی در ابتدا باید تمامی مدارک زیر را ارائه دهید.

  • پاسپورتها و کپی آنها ( با حداقل ۶ ماه اعتبار)
  • کارت ملی و شناسنامه به صورت PDF
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • ارائه اصل و کپی مدارک اقامت شما در دبی (کارت اقامت – Emirate ID)
  • در صورت داشتن حساب بانکی دیگر، باید گزارش ۶ ماه گذشته آن را همراه داشته باشید
  • تکمیل کردن مدارک افتتاح حساب و امضای آنها

شرایط افتتاح حساب بانکی در دبی

  • داشتن سند یا اجاره نامه معتبر در دبی
  • در طول افتتاح حساب بانکی در دبی، متقاضی باید کاملا در دسترس باشد.
  • تمامی حق الثبت و اجرای آن را پرداخت کنید.
  • به تمامی مفاد قرارداد تنظیم شده متعهد باشید.
  • تمامی مدارک و اسناد را بدون نواقص تحویل دهید.
  • داشتن سوء پیشینه بانکی بین المللی

مزایای ثبت شرکت در دبی

دبی، یکی از مراکز تجاری برجسته خاورمیانه، محیطی مناسب برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. با ثبت شرکت در دبی، می‌توانید اقامت موقت این کشور را کسب کنید. همچنین می‌توانید برای همسر و فرزندان خود نیز ویزای همراه دریافت کنید. ثبت شرکت در دبی مزایای فراوانی دارد که در زیر به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

این مطلب را نیز بخوانید: ثبت برند بین المللی فوری

  • سرمایه‌گذاری با بازده بالا: دبی یکی از کشورهای توسعه‌یافته جهان است و به دلیل عدم نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد، سرمایه‌گذاران می‌توانند در مدت کوتاهی به سود خوبی دست یابند.
  • عدم نیاز به خرید دفتر برای ثبت شرکت: شما می‌توانید شرکت خود را ثبت کرده و از منزل کار کنید.
  • اخذ امتیازات قانونی از کشور امارات
  • حداقل مالیات (مالیات بر ارزش افزوده)
  • سرمایه گذاری در هاب بزرگ خاورمیانه یعنی دبی
  • افتتاح حساب بانکی و ارزی
  • اخذ امارات آیدی
  • استفاده از امتیازات شهروندی
  • خرید ملک و خرید خودرو با استفاده از تسهیلات

شرایط ثبت انواع شرکت در دبی

امروزه دبی به عنوان یکی از بهترین و پر طرفدار ترین شهر ها برای ثبت شرکت و همچنین راه اندازی کسب و کار شناخته می گردد و چون شرایط ثبت انواع شرکت در دبی توسط دولت برای افرادی که بیزینس پلن خوبی دارند مهیا گردیده است افراد بسیار زیادی خواهان ثبت شرکت در دبی و همچنین استفاده از مزیت های موجود در این شهر برای رسیدن به اهدافشان هستند.

دولت امارت مجوز های مختلفی را برای افراد صادر می کند و افراد با توجه به شرایط ثبت انواع شرکت در دبی که توسط دولت تنظیم شده است می توانند یکی از این مجوز ها را دریافت کرده و اقدام به راه اندازی کسب و کار مناسبی در این زمینه نمایند و به اهداف تجاری خود در کنار رسیدن به یک زندگی با رفاه دست یابند.

  • مجوز اول، مجوز صنعتی نام دارد و طبق شرایط ثبت انواع شرکت در دبی برای فعالیت در زمینه ی تولید کالا صادر می شود.
  • مجوز دوم، مجوز حرفه ای است و طبق شرایط ثبت انواع شرکت در دبی برای مشاغل خدماتی مثل، حسابداری و پزشکی صادر می شود.
  • مجوز سوم، مجوز تجاری نام دارد که طبق شرایط ثبت انواع شرکت در دبی برای بازرگانان و فعالیت های تجاری صادر می شود.
  • مجوز چهارم، مجوز گردشگری است که طبق شرایط ثبت انواع شرکت در دبی برای ثبت کردن شرکت های گردشگری ارائه می گردد.

انواع نکات مثبتی که افراد می توانند با ثبت شرکت در دبی از آنها استفاده نمایند:

شرایط ثبت انواع شرکت در دبی به گونه ای است که افراد پس از دریافت مجوز هایشان با نکات مثبت زیادی روبرو خواهند شد.

این موارد مثبت می تواند به مواردی همچون نکات فوق مربوط باشد.

  • برخورداری از زیر ساخت های مناسب در دبی
  • سرمایه گذاری دولت در زمینه های مختلف از جمله آموزش و اقتصاد
  • حمایت دولت مشاغل مختلف
  • توریستی بودن دبی و برخورداری از مراکز تفریحی و تجاری گوناگون

آیا شرایط ثبت انواع شرکت در دبی سخت و نیاز به هزینه های بسیار زیادی دارد؟

شرایط ثبت انواع شرکت در دبی به هیچ عنوان سخت نیست و دارای هزینه های زیادی نمی باشد. هزینه های مربوط به ثبت شرکت در دبی مربوط به هزینه های دولت، هزینه موسسه ی ثبت حقوقی و هزینه ی جمع آوری مدارک. افراد برای ثبت کردن انواع شرکت در دبی می بایست مبلغی در حدود ۳۵۰۰۰ هزار درهم به دولت پرداخت کنند. این هزینه به هیچ عنوان زیاد نمی باشد و کاملا هزینه ی معقولی است.

در کنار این موضوع باید به هزینه ی پرداخت شده به موسسه ثبت حقوقی اشاره کرد. افراد باید برای پرداخت هزینه های این موسسه برنامه داشته باشند و موسسه ی مناسبی را انتخاب نمایند. شرایط ثبت انواع شرکت در دبی هرگونه که باشد نیاز به ارائه مدارک دارد و جمع آوری این مدارک هزینه های زیادی ندارد.

این مطلب را نیز بخوانید: ثبت شرکت در عمان

دو مورد بسیار مهم دیگری که می تواند در شرایط ثبت انواع شرکت در دبی و هزینه های آن تاثیر گذار باشد مربوط قیمت ارز و همچنین هزینه های زندگی در دبی می باشد، افراد باید از زمان ارائه ی مدارک به دولت امارات تا زمان دریافت مدارک اقامتی خود به صورت توریست در دبی حضور داشته باشند و همین مسئله نیاز به هزینه هایی دارد که به صورت کلی هزینه ی زندگی نامیده می گردد و در کنار آن باید اشاره گردد به قیمت ارز که با توجه به عدم ثبات اقتصادی در کشورمان ایران ممکن است این هزینه ها با نوسانات قیمت ارز دچار افزایش و کاهش شوند.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به امارات از طریق ثبت شرکت در دبی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با توجه به شرایط ثبت انواع شرکت در دبی عبارت است از:

  • ارائه کردن اساس نامه ی شرکت که حتما باید به زبان عربی ترجمه گردد.
  • ارائه کردن طرح کاملی از کسب و کار که طبق شرایط ثبت انواع شرکت در دبی بسیار ضروری است.
  • ارائه کردن فرم درخواست ثبت و یا تاسیس شرکت.
  • پرداخت کردن تمامی هزینه های مربوط به مالیات.

مراحل رسیدن به مدارک اقامتی کدام ها هستند؟

افراد می بایست طبق شرایط ثبت انواع شرکت در دبی در ابتدا به صورت توریست وارد خاک امارات شوند. سپس باید درخواست خود را مبنی بر ثبت شرکت طبق شرایط ثبت انواع شرکت در دبی به سازمان توسعه ی اقتصادی امارات ارائه کنند. سپس افراد مجوز مخصوص خود را دریافت می کنند که می توانند در زمینه ی خرید و فروش و صادرات و واردات فعالیت کنند.

همچنین می بایست طبق شرایط ثبت انواع شرکت در دبی افراد ویزای توریستی خود را به ویزای سرمایه گذاری تبدیل کنند. این ویزا به صورت اقامت دائمی نخواهد بود بلکه به مدت زمان دو سال صادر می گردد و قابل تمدید است. دولت امارات به هیچ عنوان به افراد اقامت دائم ارائه نمیدهد و فقط اقامت موقت قابل تمدید به افراد اعطا می کند. این قانون برای ایرانیان نمیباشد و برای همه ی افرادی که قصد اخذ اقامت این کشور را دارند چنین قانونی گذاشته شده است.

مزیت هایی که افراد می توانند با مهاجرت به دبی از آن برخوردار شوند

مهاجرت کردن به دبی از طریق ثبت شرکت دارای مزیت های بسیار خارق العاده است که افراد از آن می توانند بهره مند گردند. برای مثال از جمله ی این مزیت ها امکان خرید و فروش املاک پس از دریافت مدارک اقامتی است.

افراد می توانند در زمینه ی املاک خرید و فروش های عاقلانه ای داشته باشند و به نوعی سرمایه گذاری نمایند. این سرمایه گذاری می تواند برای افراد سود بسیار خوبی به ارمغان بیاورد و در موفقیت آن ها سهم بسزایی داشته باشد. خرید و فروش ملک در دبی دارای پتانسیل سوددهی بسیار خارق العاده ای است و افراد می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

از جمله مواردی که می توان به آن اشاره نمود این است که افراد می توانند با نیروی کار مد نظر خود همکاری نمایند. پس از ثبت شرکت افراد می توانند در بخش های مختلف از جمله گردشگری فعالیت کنند. با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب در دبی افراد می توانند با برنامه ریزی مناسب در زمینه های مختلف فعالیت کنند.

مهم ترین نکته برای انجام فعالیت و همچنین راه اندازی کسب و کار در دبی وجود برنامه و استراتژی است. دولت به افراد تسهیلات بسیار خوبی را می دهد که افراد می توانند در راستای رونق دادن به کارشان از آن ها استفاده کنند. این تسهیلات عبارت است از وام ها و بودجه های بسیار خوب که می تواند کمک خوبی به کسب و کار ها کند.

علاوه بر این موارد گفتنی است که استقبال بسیار خوبی از مشاغل مختلف پس از شیوع ویروس کرونا از طرف دولت امارات می گردد. این مشاغل عبارت است پزشکان، سرمایه گذاران و حسابداران. دولت در این زمینه نیز برنامه های بسیار خارق العاده ای را تدارک دیده است که افراد بتوانند از آن ها کمک بگیرند.

این برنامه در تمامی زمینه ها هم برای دولت بسیار سود ده است و هم برای کسانی که از آن ها استفاده می کنند. علت این امر هم آن است که با رونق یافتن کسب و کار ها در زمینه های مختلف دولت نیز سود بسیار خوبی می کند.

هزینه های مربوط به مراحل ثبت شرکت تجاری ( LLC)

جهت ثبت شرکت خدماتی میتوانید با پرداخت تنها مبلغ 17.000 درهم طی یک هفته شرکت خود را به ثبت رسانده ، و اقامت 2 ساله امارات را دریافت کنید.
موسسه ثبت فردا دارای مجوز از کانون وکلای دادگستری تضمین می نماید با اخذ قرارداد رسمی جهت ثبت شرکت واخذ اقامت امارات شما را با خیالی آسوده و بی هیچ دغدغه ای به هدف خود برساند . همین حالا می توانید برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تضمین بهترین کیفیت با کمترین هزینه:

مشاوره با بهترین وکیل مهاجرت و حقوقی:  آقای شهبازی  09123969460